رزرو هتل | بلاگ

رزرو هتل

ساخت وبلاگ
بیشتر بدانید در خصوص هتل های تهران

اگر قصد انجام يك سفر كاري يا ماموريت به تهران را داريد بهتر است قبل از آن اين مقاله را مطالعه كنيد و اطلاعات بيشتري در خصوص هتل ها اعم از هتل لاله تهران ، هتل اوين تهران ، هتل آزادي و .... به دست بياوريد. سفرهاي كاري معمولا دغدغه هاي خاص خود را دارد. شما با انتخاب يك هتل مناسب مي توانيد دغدغه هاي خود را براي سفر كاري كم كنيد. هتل تجاري مناسب فقط به موقعيت آن يا داشتن اينترنت پر سرعت نيست. براي انتخاب هتل تجاري مناسب در تهران بايد به خيلي از موارد ديگر هم فكر كنيد. در ادامه فهرستي از نكاتي آمده است كه ميبايست هنگام انتخاب هتل براي سفر كاري به تهران يا هر شهر ديگري در نظر بگيريد.اگر قصد انجام يك سفر كاري يا ماموريت به تهران را داريد بهتر است قبل از آن اين مقاله را مطالعه كنيد. سفرهاي كاري معمولا دغدغه هاي خاص خود را دارد. شما با انتخاب يك هتل مناسب مي توانيد دغدغه هاي خود را براي سفر كاري كم كنيد. هتل تجاري مناسب فقط به موقعيت آن يا داشتن اينترنت پر سرعت نيست. براي انتخاب هتل تجاري مناسب در تهران بايد به خيلي از موارد ديگر هم فكر كنيد. در ادامه فهرستي از نكاتي آمده است كه ميبايست هنگام انتخاب هتل براي سفر كاري به تهران يا هر شهر ديگري در نظر بگيريد.

  • اينترنت پر سرعت همانطور كه در بالا اشاره شد، واي فاي يكي از مهمترين نيازهاي مسافرين هتل هاي بيزينسي هست. دو نكته مهم درباره واي فاي، يكي قدرت اتصال و ديگري سرعت اينترنت است. بر اساس آمار آكاماي در سال 2018 ايران با ميانگين سرعت 3.5mbps  رتبه 111 را در جهان دارد. پس شما نبايد در هنگام اقامت در هتل هاي بيزينسي ايران توقع چنداني نسبت به سرعت اينترنت داشته باشيد. از طرفي قوانين حكومتي ايران در رابطه با دسترسي به اينترنت باعث شده تا دسترسي به بعضي سايت ها و شبكه هاي اجتماعي از جمله فيسبوك و يوتيوب با محدوديت مواجه شود و در اين باره هم از دست هتلها كاري ساخته نيست.ولي قدرت اتصال واي فاي، فقط و فقط به تجهيزات هتل مربوط است. با كمي تحقيق در تريپ ادوايز ميتوان درباره اين موضوع هم اطلاعاتي حاصل كرد. البته هميشه در هتلهاي بزرگ با تعداد اتاق بالا، در زمان شلوغي قدرت اتصال كاهش ميبايد. خصوصا در طبقاتي كه تعداد اتاق بيشتري اشغال است . پس سعي كنيد اتاق خود را در طبقات خلوت تر انتخاب كنيد.
  •  رستوران و صبحانهيك صبحانه مقوي انرژي شما را براي داشتن  جلسات كاري بهتر تامين ميكند. انتخاب يك هتل بيزينسي در ايران كه صبحانه با ايتم هاي متنوع مطابق با ذائقه بين المللي ارائه دهد كمي سخت است. معمولا هتل هاي بيزينسي ايران صبحانه خود را بصورت بوفه سرو ميكنند و صبحانه هايي مثل كنتيننتال و بيريتش جزو منوي روم سرويس آنهاست. در زمان انتخاب هتل، خصوصا هتل آپارتمان، يكي از مهمترين موارد وجود يك رستوران يا خدمات روم سرويس 24 ساعته در هتل محل اقامت شما است. اين مورد خصوصا زمانيكه خسته از جلسات كاري خود برگشته ايد بيشتر به چشم مي آيد. اكثر هتلهاي بيزينسي چهار و پنج ستاره ايران رستوران هاي متنوع ايراني و فرنگي دارند كه كار را براي شما آسان تر ميكند.
  • امكانات داخل اتاقهتل بيزينيسي خوب هتلي است كه اتاقهاي آن علاوه بر اينكه براي خواب و استراحت مناسب باشد، اتاق كار خوبي نيز براي شما باشد. داشتن يك ميز كار،  تعداد پريزهاي برق مناسب كه با انواع outlet  ها سازگاري داشته باشد، دستگاه قهوه ساز، دوشي كه كار كردن با آن نياز به مدرك دكتراي مهندسي نداشته باشد، پرده هاي ضخيم كه نور از آنها عبور نكند و گاو صندوق از جمله امكاناتي هستند كه اتاق يك هتل بيزينسي بايد داشته باشد. 
  • باشگاه و استخربهترين راه براي اينكه به يك روز خسته كننده كاري پايان دهيد استفاده از امكانات ورزشي داخل هتل هست. هتل هاي بيزينسي خوب ايران معمولا اين امكانات را دارند و به رايگان در اختيار ميهمانان قرار ميدهند. اما بر اساس قوانين، زنان و مردان نميتوانند بصورت همزمان از اين امكانات استفاده كنند. تعداد بسيار كمي از هتلهاي ايران استخري جداگانه براي آقايان و بانوان دارند و اكثريت آنها كه يك مجموعه ورزشي دارند استفاده از باشگاه را زمان بندي ميكنند. پس حتما قبل از رزرو ساعات باشگاه ورزشي را چك كنيد تا در زمانهاي خالي خود امكان استفاده از آن را داشته باشيد.
  • اتاق هاي جلساتداشتن اتاقهاي ملاقات براي تعداد نفرات كم، يكي ديگر از ويژگيهاي ارزشمند هتل هاي بيزينسي است. معمولا در جلسات كاري نحوه ارائه فاكتوري تاثير گذار است. عدم وجود امكاناتي همچون ويدئو پرژكتور و شلوغي و رفت و آمد كه تمركز را به هم ميزند از جمله عواملي هستند كه فضاهاي عمومي هتل چون لابي و رستوران را از يك گزينه ايده ال خارج ميكنند. از طرفي براي برگزاري جلسات در فضايي خارج از هتل، بايد ترافيك تهران را در نظر گرفت كه هم باعث خستگي ميشود و هم زمان زيادي را از شما ميگيرد. 
  • كانسيرژ هتلحضور يك كانسيرژ خوب در هتل هاي بيزينسي به اندازه يك راهنماي تور لازم است. كانسيرژي كه به جز اطلاعات مفيد دربازه تهران، بتواند به عنوان دستيار شما عمل كند، مشاوره هاي دقيق بدهد و برنامه كاري شما را تنظيم كند از همه چيزي مهم تر است. اما در ايران، نبايد زياد به كانسيرژ دل بست. اكثركانسيرژ هتلها بيشتر اطلاعاتي درباره فضاهاي هتل و يا جاذبه هاي شهري ارائه ميكند و يا رستورانهاي خوب شهر را معرفي ميكند. 

برترين هتلهاي بيزينسي تهران

  • هتل پارسيان آزادي تهران

هتل آزادي كه وارد پنجمين دهه فعاليت خود شده است، يكي از معروفترين و بهترين هتل هاي بيزينسي تهران است. فاصله كم تا نمايشگاه بين المللي باعث شده تا اين هتل براي افرادي كه به قصد بازديد يا بيزينس به تهران سفر ميكنند به عنوان يكي از اولين گزينه ها مطرح شود.
هتل آزادي كه اخيرا تمامي قسمت ها را در يك دوره 6 ساله بازسازي كرد، تمام امكانات مورد نياز مسافران بيزينسي را ارائه مي كند و از اين حيث كم و كاستي ندارد. قرارگرفتن در نزديكي دو شاهراه اصلي تهران دسترسي بسيار مناسبي به ساير نقاط تهران فراهم ميكند. اما در اطراف هتل فضايي براي پياده روي و گردش نيست و شما براي رسيدن به هر مقصدي بايد از تاكسي استفاده كنيد. با داشتن سرعت اينترنت 20 Mbps هتل آزادي بالاترين سرعت اينترنت را در بين هتل ها دارد كه براي استفاده از اين ميزان سرعت شما بايد پول بيشتري دهيد.

  •  هتل اسپيناس پالاس

هتل اسپيناس پالاس، جديدترين هتل پنج ستاره تهران است كه از  قضا بيشترين تعداد اتاق هتل در تهران را دارد.  اين هتل هم مثل رقيب پيرترش، هتل آزادي، تمامي امكانات مورد نياز مسافران بيزينسي را در خود جاي داده است و البته مثل هتل آزادي بايد براي رفت و آمد به هتل از تاكسي استفاده كنيد. نسبت به هتل آزادي، فاصله آن كمي بيشتر از نمايشگاه است. در عين شباهت اما فرق هايي هم با هتل آزادي دارد. تعداد بيشتر سالن هاي كنفرانس،بزرگتر بودن 4 متر مربعي اتاقهاي معمولي آن، جديدتر بودن وسايل اتاقها و ديزاين داخلي هتل نقاط تفاوت اين هتل نسبت به هتل آزادي است. اما در مجموع هر دو كيفيت خدمات مشابهي دارند و حتي نرخ هاي تقريبا يكساني در طول سال دارند. 

  • هتل اسپيناس

برخلاف دو هتل اشاره شده در بالا، هتل اسپيناس در مركز شهر تهران و در محدوده اداري شهر قرار گرفته است. با استفاده از حمل و نقل شهري مثل مترو ميتوانيد به مناطق مختلف تهران سفر كنيد. تعداد زيادي از ارگان هاي مهم دولتي هم در اطراف همين هتل قرار دارند. 
اما مهمترين فرق هتل اسپيناس با دو هتل ديگر در هنگام شب نمايان ميشود. شما ميتوانيد در يكي از زيباترين بلوارهاي تهران يعني بلوار كشاورز پياده روي كنيد و از تهران در شب لذت ببريد. در واقع دور و اطراف هتل اسپيناس پر است از جاهاي جذاب كه هر كدام ميتوان خاطره اي شيرين خلق كند.  

  • هتل پارسيان اويناگر

به دنبال اقامتي آرام به دور از هياهوي تهران هستيد، هتل پارسيان اوين از بهترين گزينه‌هاست. يكي از زيباترين مراكز اقامتي شهر كه مجهز به خدماتي مناسب براي خانواده‌ها و زوج‌هاي جوان و نيز تجار است. چه انگيزه تفريح و گشت و گذار داشته باشيد و چه براي سفر كاري عازم تهران مي‌شويد، هتل پارسيان آزادي اوين پاسخگوي همه نيازهاي اقامتي شما است. اقامتگاهي برخوردار از كليه تسهيلات و امكانات با كيفيت كه زمينه ساز اقامتي خوش و آرام بخش براي شما خواهد بود.

  • هتل پارسيان اوين تهران

هتل پارسيان اوين تهران در موقعيت مكاني فوق العاده، در منطقه خوش آب و هواي اوين قرار گرفته است. در بزرگراه چمران، سه راه اوين و در نزديكي نمايشگاه بين المللي تهران. اين هتل با دسترسي به شاخه‌هاي اصلي شهر، دستيابي به مركز پايتخت و بازديد از مكان‌هاي ديدني مثل برج ميلاد و كاخ‌هاي تاريخي را آسان كرده است.
شما در هتل  پارسيان اوين در اتاق‌هايي شيك و تميز مشرف به مناظري چشمگير و دلپذير اقامت خواهيد داشت. اين واحدهاي اقامتي به صورت اتاق‌هاي يك و دو نفره و سوئيت‌هاي نرمال و رويال است كه با داشتن همه امكانات رفاهي آسايش مسافران را تضمين مي‌كنند؛ اما اگر آسايشي بالاتر و لوكس‌تر را در پايتخت مي‌خواهيد سوئيت‌هاي رويال را رزرو كنيد. اين سوئيت‌ها علاوه بر همه امكانات رفاهي ساير اتاق‌ها به جكوزي و سونا خشك نيز مجهز هستند.


هتل پارسيان اوين يك رستوران تابستاني دارد كه در فضاي اختصاصي اطراف استخر هتل قرار گرفته است. منوي اين رستوران كه آبشار نام دارد به صورت باربيكيو پخت مي‌شود. ميهمانان در فضاي باز و با طراوت اين رستوران انواع كباب، گريل ها و سرخ كردني‌ها را ميل مي‌كنند.
رستوران پرديس هتل اوين براي مسافراني است كه هوس طعم‌هاي متفاوت و جديد كرده‌اند. اين رستوران در يك فضاي گرم و صميمي با غذاهاي فرنگي از شما پذيرايي مي‌كند.
علاوه بر اين هتل اوين يك رستوران لوكس چيني نيز دارد كه به تازگي راه اندازي شده است. فضاي رستوران به صورت يك سالن نسبتاً بزرگي است كه با فاصله مناسب بين ميزها آرامش بي نظيري را هنگام صرف غذا برايتان ايجاد مي‌كند. و اما لابي لانژ هتل اوين همان فضايي كه تهراني‌ها و مسافران زيادي با آن خاطره دارند. يك كافي شاپ شناخته شده كه فضاي دوستانه و زيبايي دارد. در اين كافي شاپ با ميل انواع نوشيدني‌هاي گرم و سرد لحظات خوبي خواهيد داشت.
از امكانات خوب هتل اوين پاسيان تهران سالن‌هاي جلسات و مراسم است؛ مانند سالن كوه نور كه در طبقه اول و دوم قرار گرفته و داراي چيدمان‌هاي عصرانه، سينمايي، پذيرايي، كلاس و u شكل است. اين چيدمان‌ها در سالن كارون هتل نيز با ظرفيتي كمتر وجود دارد. علاوه بر اين هتل يك اتاق جلسات با فضاي كوچك و مناسب براي تشكيل كنفرانس‌ها و جلسات رسمي و شغلي شما دارد كه داراي ظرفيتي محدود است.

  •  هتل اسكان الوند

هتل اسكان الوند با قرار گرفتن در قلب اداري تهران، دسترسي بسيار مناسبي خصوصا به شركتهاي خصوصي دارد. نزديكي به سه بزرگراه اصلي تهران، خيابانهاي وليعصر، ميرداماد، آفريقا وميدان ونك، والبته مراكز تفريحي جديد تهران در تپه هاي عباس آباد از جمله باغ كتاب و پل طبيعت كه ميتوانند ساعت شما را سرگرم كند. منطقه الوند روزها بسيار پر جوش و خروش ولي در شب بسيار خلوت است. 
هتل الوند در عين ساده بودن چيزي از زيبايي كم ندارد. يك سالن چند منظوره دارد و سه رستوران كه نماي زيبايي از تهران دارند. اتاق ماساژ و سوناي خشك و بخار ‏هتل الوند هم براي ميهمانان مقيم رايگان است. تنها كاستي هتل الوند هم در نداشتن استخراست، جايي كه اكثر رقيبان آن مجهز به استخر هستند. 

  • هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل از لوكس ترين هتل آپارتمان هاي تهران است كه مثل هتل الوند در منطقه اي پر از شركت هاي خصوصي قرار گرفته. بلوار هاي افريقا، ميرداماد وليعصر و بزرگراه مدرس، خيابانهاي اصلي نزديك به هتل هستند. بنابراين اطراف پر است از مراكز خريد و رستوران كه ساعات غير كاري خود را در آنها بگذرانيد.رستوران تراس هتل هم جذابيت خاص خودش را دارد  و مشتريان ثابت تهراني را نيز به سمت خود جذب ميكند.
هتل آپارتمان ملل هم مثل هتل الوند استخر ندارد ولي يك باشگاه ورزشي كوچك و جمع و جور به همراه اتاق سونا دارد كه ميتوانيد به رايگان از آنها استفاده كنيد

  • هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره استقلال كه سابقا جزو زنجيره هتل هاي هيلتون بود، يكي ديگر از هتل هاي معروف تهران است. هتل اسقلال كه تقريبا نزديك به پنجاه سال از عمرش ميگذرد، با 552 باب اتاق و زميني به مساحت 70 هزار متر مربع جزو بزرگترين هتل هاي ايران به حساب مي آيد. مزيت هتل استقلال در موقعيت جغرافياي آن است. قرار گرفتن در كنار پارك يكي از مهمترين چهارراه هاي تهران كه دو اتوبان اصلي به آن متصل است و البته فاصله زماني كم تا مناطق اداري و تجاري شمال تهران خيال شما را از بابت دسترسي راحت ميكند. با اينكه هتل استقلال تمامي امكانات رفاهي را دارد ولي به علت عمر زياد و عدم بازسازي حالا كمي فرسوده به نظر مي رسد . جايي كه رقيبان آن يعني آزادي و اسپيناس پالاس به عنوان نقطه قوت خود دارند در هتل استقلال به عنوان پاشنه آشيل شناخته مي شود. البته اين قديمي بودن باعث شده تا هتل استقلال، نسبت به دو رقيب ياد شده بسيار ارزان تر باشد. بر خلاف ساير هتل هاي اين ليست، امكانات هتل استقلال مثل استخر براي مسافران مقيم رايگان نيست. اگر هم به تنيس علاقه داريد، هتل استقلال ميتواند گزينه بسيار مناسبي براي شما باشد چون تنها هتل تهران است كه زمين تنيس اختصاصي دارد.

 

  •  هتل پارسيان انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران كه اخيرا قسمت هايي از هتل را بازسازي كرده، يكي از هتلهاي چهار ستاره معروف تهران است كه در مركز شهر قرار گرفته است. اطراف آن پر است از ساختمان هاي وزارتخانه ها از جمله وزارت نفت و كشاورزي و Headquarter  بانكها. اين هتل كه براي مسافران داخلي ايراني خصوصا مديران اداره ها و كارخانه هاي دولتي گزينه اي جذاب و با قيمت مناسب است دسترسي مناسبي به ادارات دارد. همچنين به خاطر نزديكي به بافت سنتي تهران در خارج از ساعات كاري شما ميتوانيد از جاذبه هاي تهران مثل بازار، موزه ملي و خيابان سي تير ديدن كنيد.  هتل انقلاب جزو معدود هتل هاي تهران است كه دو استخر روبازو سرپوشيده دارد دارد البته استخر سرباز تماما در اختيار آقايان است.

 

در پايان ميتوان گفت بسته به منطقه اي از تهران كه شما بيشتر با آن سركار داريد، هتل هاي بيزينسي زيادي وجود دارند. چرا كه تهران با 107 اقامتگاه قانوني يكي از شهرهايي است كه بيشترين تعداد تخت را دارد. در هر حالت به دو نكته توجه كنيد : ترافيك تهران و كيفيت اقامت. اگر مشكلي با ترافيك و يا پياده روي شبانه نداريد هتل هاي بيزينسي پنج ستاره تهران گزينه هاي ايده آلي هستند كه كيفيت آنها همانند هتل هاي بيزينسي اروپا است و شما پشيمان برنميگرديد. اما اگر در كنار قصد ديدن تهران و گردش را داريد، گزينه هاي ديگر ليست را در نظر بگيريد.

رزرو هتلرزرو هتل,رزرو آنلاین هتل,رزرو هتل همکار,خدمات CIP,خرید CIP,هتل اوین تهران,هتل اوین,هتل پارسیان تهران,هتل لاله,هتل لاله تهران,...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

نویسنده : سفرانه بازدید : 249 تاريخ : شنبه 5 بهمن 1398 ساعت: 14:28